۸ دی ۱۳۹۰، ۱۹:۱۵
کد خبر: 30739210
T T
۰ نفر

تهران - ششمين روز از ثبت نام داوطلبان نمايندگي در مجلس نهم در فرمانداري تهران با شور و حال بيشتري نسبت به روزهاي گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در فرمانداری تهران، روز پنجشنبه در ششمین روز عده زیادی از داوطلبان كه بنا به دلایل مختلف نتوانسته بودند، ثبت نام كنند، این روز را برای نام نویسی برگزیدند كه این امر باعث شد فرمانداری تهران با ازدحام جمعیت روبه رو شود.

ازدحام نمایندگان به حدی بود كه برای اول بار سایت دوم ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در زیرزمین فرمانداری تهران فعال شد و عده ای در این سایت ثبت نام كردند.

**خبرنگاران و نمایندگان رسانه های مختلف نیز از صبح امروز حضور پر رنگی داشتند و از همان دقایق ابتدایی شروع ثبت نام، اخبار مربوط به ثبت نام داوطلبان را انتشار دادند.

** در ششمین روز ثبت نام، دو تن از نمایندگان مجلس هفتم یك نفر از نمایندگان دور چهارم و دو تن از نمایندگان مجلس هشتم در فرمانداری تهران ثبت نام كردند.

**در همان دقایق اولیه ثبت نام، یكی از نمانیدگان دور چهارم مجلس برای ثبت نام وارد مجلس شد اما پس از ثبت نام به میان خبرنگاران نیامد.

**دقایقی بعد جوانی 30 ساله كه خواننده و سرپرست یك گروه موسیقی بود، از سالن ثبت نام بیرون امد و از تلاش برای بالا بردن سطح فرهنگی و هنری كشور سخن گفت. وی كه دارای كارشناسی ارشد رباتیك بود، اظهار داشت: من پذیرش یكی از دانشگاه های مطرح كانادا را گرفتم اما به دلیل عشق به وطن و تلاش برای آبادانی آن از ایران نرفتم.

** یكی از نمایتدگان استان تهران در مجلس هشتم نیز برای ثبت نام وارد فرمانداری شد. وی كه به نظر می رسید سریع و بدون هیچ مشكلی كار خود را تمام كند، به دلیل نداشتن كپی از مدارك در سالن ثبت نام معطل شد. این نماینده پس از ثبت نام به جمع خبرنگاران امد و گفت: می خواستم زودتر از اینها ثبت نام كنم اما به دلیل مشغله كاری یك روز مانده به اتمام ثبت نام به فرماندای تهران آمدم.

**در این میان حضور پیرمردی 79 ساله با مدرك ششم ابتدایی نظر همه از جمله خبرنگاران را جلب كرد. وی كه موفق به نام نویسی نشد، به خبرنگاران گفت: من در دوران جنگ و انقلاب خدمات بسیاری به ایران و اسلام كرده ام و 60 سال سابقه فعالیت در این عرصه را دارم. وی ادعا كرد: با توجه به داشتن سوابق انقلابی ام، باید در مجلس حضور پیدا كنم.

**پس از حضور چند تن از داوطلبان یكی از نمایندگان مردم آشوری در مجلس هشتم نیز برای ثبت نام به فرمانداری آمد. وی پس از اتمام مراحل ثبت نام گفت: ایران یكی از آزادترین كشورها است كه به حقوق اقلیت ها احترام می گذارد و این را به راحتی می توان از حضور نمانیده اقلیت های دینی در مجلس فهمید.

فردا (جمعه 9 دی ) روز پایانی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس نهم است.

تهرام/س.ر/ع.ق/ /1556/
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست